Födelsedagsfika och solbrillor

Idag fyller barnens gudmor Lotta 28 år! "OJ!" sa Alvin när jag sa hur gammal hon blev. Hahaha, han kunde verkligen inte räkna till så mycket. Grattis till tant Lotta! :-D LCHF-kladdkakan var supersmarrig, så duktig du!!

Blev en snabbtripp till Gränby innan också. Barnen fick nya solbrillor, så snygga! Jag är rätt unisex av mig men det blev ändå rosa till Tova och Blå till Alvin. Han fick välja sina själv men Tova hade tyvärr inget val för de cerisa 80-talsbrillorna var bara för coola!

Nu ska bara jag hitta ett par som passar mitt gigantiska huvud. Alla snygga pilotliknande brillor gör att mina ögon ser ut att sitta ihop, och hittar jag ett par som passar så kostar de lika mycket som bolånet ungefär. Ett sånt dilemma! ;-)




Sådärja, nu spydde Tova ner sin far så jag ska nog tvätta lite ikväll.

Kommentarer
Postat av: momo

Jag vill se barnbarnen med solbrillor snart, men imorgon ska visst bli regn...Bra då smälter snön ännu mera!! Längtar till lördag om ni nu ska städa stora källarrummet? Puss puss

2010-03-11 @ 20:52:22
Postat av: Anki

Ja vi tänkte storstäda där nere! Toppen att du kan komma hit :-) Puss!

2010-03-11 @ 21:45:55
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0