Det var inte igår..

.. man var ut på krogen! Men i lördags var jag det ;-) Hohoho så fyndig man kan vara..

Hade en superrolig kväll med 8 andra mammor från Björklinge! Underbart att få släppa allt ansvar och bara släppa loss en kväll med härliga människor. Längtar redan till nästa gång!

Mådde väldigt bra igår trots att det var 1,5 år sedan jag festade. Tog med barnen hem till Bella och hade en mysdag som avslutades med lite junkfood. Dock var jag duktig och fuskade bara med att äta ris *klappar mig själv på axeln*

Sen var humorn på en väldigt låg nivå vilket oftast visar sig genom att jag skrattar åt Johans skämt (och mina egna förstås):

Johan: Hittar ingen mössa.
Jag: Här har du min.
Johan: Oj liten mössa du har! (Ironi)
Jag: Ja jag har ju ett sånt stort huvud som rymmer min stora hjärna. (Tror först att jag vunnit denna omgång)
Johan: Största förpackningen för vacuum jag nånsin sett!





Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahahaha, fy vad roligt!!! (trots att Johan säkerligen vann)



Kram, Madde

2010-03-22 @ 23:04:04
URL: http://stumpan.net
Postat av: Ingela

Har nu uppdaterat min blogg med TVÅ nya inlägg för din skullhaha

2010-03-23 @ 20:47:00
URL: http://rutan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0