USA besök!

Yes yes yes! Min bror och hans flickvän kom med alla plan de behövde för att ta sig till Sverige, så nu är de äntligen här!! Eftersom han alltid åker standby så vet man aldrig förrän precis innan boarding om han kommer eller ej. Men nu hade de bra med flyt!
Alvin och Tova fick jättefina presenter, tror dock en ny Transformers var den som blev populärast hos Alvin. Han skulle prompt ha med den till dagmamman idag!
Så nu har jag en rolig vecka att se fram emot här, med massa kvalitetstid med min enda och käraste storebror!



Kommentarer
Postat av: jessica

Vad kul att dom kommit!!..hoppas vädret blir lite bättre me.

Ja det va det vid sängen jag mena ;) har oxå massa tyg som jag funderar att göra nåt sånt med.smart ju ;))

2010-06-14 @ 13:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0