Jag slipper snart kräkas mer!

Det blir ett nytt kök!! Nästan nytt och nästan hela köket ;-)
Det är fixat, ordnat, bestämt, klart! Ja klart är det inte på långa vägar, har inte ens åkt till IKEA än men det ska bli av!
Och detta tack vare min underbara, fantastiska, hjälpsamma, bästa MAMMA! Älskar dig!! Hoppas jag kan hjälpa dig nån dag såsom du alltid hjälper mig. Men jag vet att du säger att det räcker för dig att du har fått två underbara barn och barnbarn. Men ändå. Mamma, du får bo hos oss sen när du blir gammal och skröplig. Så du vet det :-)

Så mitt största i-landsproblem verkar snart vara löst.

(Ett stort tack till Skatteverket också som gör detta projekt möjligt.)

Kommentarer
Postat av: Heddan08

Lovely:) Vad kul med nytt kök! Lycka till. Trevlig helg:)

2010-06-11 @ 12:03:06
Postat av: momo

haha. Kan redan se mig med rullator och Alvin ropar: Kom nu då momo! Anna du är så rar, men jag tänker hålla mig frisk länge... puss puss

2010-06-11 @ 13:57:39
Postat av: Fia

Åh underbart! VILKEN MORMOR/MAMMA du har! :-D

2010-06-11 @ 20:08:15
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0