Inredning

Har lite för länge tänkt att jag ska lägga ut bilder på Tovas rum som faktiskt nästan är helt klart nu. (Eller det är klart förutom lite svart tavelfärg som ska målas inuti en vit ram som sitter på väggen. Man förstår på bilden.)
 
Och eftersom jag nyligen kategoriserat min blogg under "inredningsblogg" (bland annat, "Barn" och "Personligt" ligger den under med) så borde jag kanske leva upp till det ryktet också.  Nu har jag ju uppenbarligen ingen inredningsblogg men i mitt huvud så har jag det ibland. Det är bra många inlägg som redan är klara där uppe men som aldrig syns här pga av den där latheten jag pratar om ibland.

Men nu jäklar ska det laddas upp bilder! Slänger in lite bilder på vårt sovrum med för där har det redan hunnit flyttats om och tillkommit grejer ca 20 ggr sen renoveringen.

Sen innan köket rivs ska jag se om datorn går med på att ladda upp en före-bild på kräkkaoset. Men nån förebild är det knappast! (hoho vilken humornivå efter en drinkkväll hos Bella och Fredde ;-)
Och sen, det jag mest ser fram emot, en EFTER-bild på nya köket! Wohooooo!

Men som sagt nu lite bilder då.


  

   


Kommentarer
Postat av: jessica

Vad fint det blev i Tovas rum, vilken fin tapet!

Kram!

2010-06-14 @ 09:10:58
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0