Eftersom jag är lat..

.. och inte orkar logga in på den här bloggen så ofta så passar jag på att skriva en gång till nu innan jag loggar ut. För vem vet när det blir nästa gång?

Tänkte lägga ut lite fler bilder på barnen. Lite för att halva min familj (bror + pappa) som bor på andra sidan Atlanten ska få se vilka vackra syskonbarn/barnbarn de har!

Har jag riktigt tur så kommer brorsan + flickvän hit redan nästa helg! Men det är bara om man har riktig tur vilket innebär att British Airways inte strejkar just den dagen och att Fjallajökalalakullvulkanen (eller vad den nu hette) inte tänker få fler utbrott. Eller att inte nåt annat går snett som det gör ungefär 99 % av gångerna min bror ska flyga till Sverige.
Men inte ska nåt hända den här gången inte!

Men nu var det lite bilder ja.








Och inte tänker datorn lägga av eller gå och spy eller nåt när den fick ladda upp bilder på så här fina objekt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0