Älska IKEA lite mindre..

Har försökt bygga köksskåp nummer 2 av 10 ikväll och har hållit på i 3 timmar och det är inte ihopsatt än.

Saker och ting skulle underlättas om:

1. Trästyckena i verkligheten faktiskt såg ut som de i bruksanvisningen. Eller nån som gillar rebusar?
2. De kunde bjussa på lite fler borrhål och inte förvänta sig att man gillar blåsor i handflatorna
3. De kunde förvarna om att man helst inte bör använda skruvdragare till att skruva fast fula små plastbitar som lätt går av.
4. De kunde paketera väsentliga delar till skåpet, såsom skruvar, dörrar och hyllplan, i samma låda så man slipper ha skattjakt innan byggandet kan börja.

Ja 4 enkla tips till dig Ingvar för att vinna tillbaka min kärlek!



Och gud så drygt att jag inte ens kunde hålla mig en dag från att prata om köket igen! Vilken fantastisk karaktär man har.

(Förresten appropå karaktär, vilket jag överraskande haft när det gäller dieten, så fick jag viktkomplimanger av kassörskan på Hemköp idag. Visst att man är lite tjenis med personalen i mataffären här i byn, men det var faktiskt kul ändå ;-)



Kommentarer
Postat av: karin olander (den där långa du vet)

Du är super duktig med din vikt nedgång! <3 stolt över dig!

är du på LCHF ännu?? kan du inte börja försöka med lite "vanlig" typ tallriksmodells mat snart?? Eller GI iallafall..

Jag är inte så förtjust av LCHF, hört lite nya skräck historier å så du vet..

Älskar ju dig, å vill inte att du ska bli sjuk eller så!

Kram

2010-06-22 @ 07:56:17
Postat av: Fia

DUKTIGA DU! (vet du det såg jag med, men eftersom vi jämt pratar i mun på varandra så glömde jag heeelt bort att säga det!) :-D SÅ HIMLA SNYGG! Fast det är du ju alltd!



hahahahahah älskar att läsa dina underbara inlägg, ujag får mig alltid ett gott skratt. Blue tooth skrattar jag åt än idag!

2010-06-22 @ 09:39:25
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0