Min pappa..

.. skulle kunnat vara på väg till Sverige i detta nu men är istället på väg tillbaka till sitt hus. Nu lät ju det där jättedeprimerande men det är inte så farligt i själva verket. Eftersom brorsan är pilot så får pappa standbybiljetter av honom när han ska flyga. Och standby betyder vänta vänta vänta, ibland i flera dagar innan man kommer med ett plan. Så i detta fallet tog han sig inte ens från Boston till NY, än vidare därifrån till Arlanda. MEN imorgon såg det bättre ut på flighterna så då går det säkert vägen. Sen har han tänkt stanna i nästan 2 veckor så vi hinner nog med att ses.
Värre var det sist han var här, sommaren 2008. Han och brorsan kom lagom till vårt bröllop och allt gick hur smidigt som heslt på hitvägen. Lite annat när de skulle åka hem och de tog 5 dagar för dem att lämna Sverige. Missade jobb o allt. Men för min del (som den elaka jäveln jag är ;-) så tyckte jag inte det var så farligt. Det vikiga var ju att de hann i tid till bröllopet! Egoist javisst! Haha.

 Så nu ska jag istället övertala karln att vi ska till IKEA imorgon. Jag tror det kommer bli ett givande samtal!

Kommentarer
Postat av: Eli

Ja, visst va den helskön -skulle va coolt att göra det på det sättet! Gifta om sig o göra så kanske? Hahaha



Hoppas pappa kommer med imorn istället! Och så fantastiskt härligt för dig att han stannar så länge -då hinner ni ses en del!!! Åker ni till Usa nästa gång kanske?



Hoppas du lyckas övertala din man ang ikea -här ska vi fira Noah som fyller 4, förutsatt att Tim håller sig fräsch..kräktes tidigare..

Kram

2010-07-17 @ 22:11:08
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0