Lite hjälp tack!

Så var det ju en till sak jag hade på hjärnan. Tova fyller ju ett år om en månad. jag vet herregud vad fort tiden går!
Hursomhelst så fick jag nyss en idé att hon ska få en likadan tavla som storebror fick av sin gudfar på sin första födelesdag. Den är från Isa form, helt fantastiska tavlor! http://www.isa.nu/shop/index.html

På Alvins är det en bild på en riddare med en borg i bakgrunden, vilket är väldigt passande till hans riddarum. det finns liknande med prinsessor på, men nu har lillfisen inget direkt prinsessrum så jag vet inte om man ska vara så könsbunden att hon måste ha en likadan. Eller så ska man vara det för hon kanske blir skitsur ifall hon får en med några tråkiga hus eller ugglor på som hennes mamma bara äääälskade?

Ja ni förstår problemet. Så ni som läser (ja jag menar alla 3 utav er) kom med förslag! Och inga ursäkter nu att ingen sitter vid datorn i detta underbara väder för det regnar faktiskt ute.

Jag lägger ut dem som är mest uppe på förslag i mitt huvud. Men länka gärna till flera!

   


Kommentarer
Postat av: Eli

Åh så fina!!!! Jag är övertygad om att vilken du än väljer så blir det kanonbra! Bra tips -ska kolla den sidan o se om jag hittar nåt kul jag med =)

Av de du lagt ut så gillar jag nog den med fåglarna o ugglan bäst, svampen med! Men ALLA va kanonfina!

Kram

2010-07-18 @ 00:37:39
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Ingela

Oj,jag tyckte alla skulle passa till Tovas rum..men första eller svampen kanske?Lycka till!!!

2010-07-20 @ 08:14:03
URL: http://rutan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0