Jag lever

nätt och jämt! Köksrenoveringen i 30 graders värme är inget jag nånsin tänker vara med om igen iallafall!
Men annars går det finfint. Lite skrapsår, blåmärken, en spik i stortån och mycket svordomar. Men tror vi börjar se ljuset i slutet av tunneln nu. Och ja jag tjatar fortfarande av köket. men det är för att jag bara tänker på köket, arbetar i köket, drömmer om köket och andas in nya köksmöbler varenda dag hela dagarna. Typ ;-)

Hursomhelst så skulle jag bara säga att jag lever och att vi renoverar köket! Jag hoppas vi är klara snart så jag kan återgå till mitt internetberoende ;-)

Kommentarer
Postat av: momo

Förstår ni är slut....ja med efter burit på tova så mycket och lekt kurragömmas med alvin etc etc. känner av lederna mer så idag la jag mig på rygg i gräset efter jobbet i två timmar och sträckte på den ha stela momoskroppen. Hahah

Hoppas ni inte förtar er med allt fastskruvande i reglerna nu. Ni har redan lärt er mycket. Jag e i alla fall helimponerad av samarbetet er emellan tros varmen. Puss puss momo

2010-07-05 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0