Händig

Har just egenhändigt satt upp socklar till bänkskåpen i köket! Tänk att man kan mer än man tror. Och så har man ibland inget val när man inte orkar vänta på att någon annan ska ta tag i saken. Så då var den saken klar.

Åkte också på en släng av UVI häromdagen. Och i ungefär samma sekund så får Johan solsting! Att de alltid ska vara värst?! Har jag ont i ryggen så har han ont i huvudet. Mår jag lite illa så går han och spyr. Okej nu överdriver jag lite men det är väl ändå ganska typiskt.
Men tack vare vila och vatten för Johan och lite knark av farbror doktorn för mig så är det nu bättre. Och tack vare mormor och gammelfarmor så slapp Johan svimma och jag slapp underhålla 2 barn i ett 30 grader varmt väntrum på samariterhemmet.

Annars går hjärnan på lågvarv dessa dagar. Det kallas semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0