Renovering..

.. håller på att ske här hemma. Både på huset och på mig själv ;-)

Men börjar vi med huset så är det ju visserligen inget ovanligt för det renoveras ju hela tiden, men blir dock aldrig klart! Nu har det iaf målats och fixats i vårt blivande sovrum/fd kontor. Så datorn står numera inklämd på ett hörnbord mellan sofforna (kanske därför jag inte bloggat på ett tag för mjölksyran man får i vänsterarmen när man skriver är inte att leka med) Detta har även medfört att vi umgås mer här hemma eftersom vi nu åtminstone befinner oss i samma rum om kvällarna ;-)
I veckan får vi förhoppningsvis hem två garderober och nya sängen och sen är det alles klart! Ska ta kort sen när allt är på plats.

Så till nästa renovering, gravid/fettokilona som ska väck iår. Hittills går det faktiskt strålande!! -4,5 kilo sedan nyår =) 2 av dem tack vare magsjukan, inget ont som inte för något gott med sig ;-)
Kör på en GI-variant dvs skippar kolydrater förutom de som finns i frukt och grönsaker. Ammar ju fortfarande Tova så vill inte riskera hennes viktuppgång.
Och imorn börjar jag träna! Första gången på.. ja.. jag minns inte ens sist. Kommer bli så kul!! Dock kommer jag se ut som en förrymd flodhäst men den bjuder jag på ;-) Sen vem har tid att bry sig?

I brist på bilder som hör ihop med det jag skrivit om så slänger jag in en på mina guldklimpar istället :-)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

men sötnosar då!! Ja imorgon börjar renoveringen :D Hittade en bra grej att dricka, äggmjölk! Verkar ju kanon att få i sig efter träning, en massa proteiner! :D Kramar

2010-01-11 @ 07:58:14
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Fia

Men åhh! Sötnosar! Tova är verkligen en KOPIA av Alvin! Iaf på det där kortet!!! :-D

2010-01-11 @ 12:52:22
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: gudmor Karin

Det är med sånna där bilder man verkligen kan locka ut en bäbisälskande gudmor från norr till björklinge.. Kan kanske inte imorgon men någon eftermiddag i veckan ska vi komma å hälsa på! Kram

2010-01-11 @ 18:50:33
Postat av: jessica

Du..det gick ju bra det där gympapasset!! återstår att se vilken träningsvärk man får imorrn ;-P

Kram!

2010-01-11 @ 20:58:40
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: momo

Vilka små änglar (barnbarnen) som tittar in i kameran. Hela bilder lever upp av deras ansiktsuttryck. Ibland fångar kameran ögonblicket. Puss puss

2010-01-13 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0