Jag överlevde!!

Låter dramatiskt men handlar egentligen bara om bodypump. Men för en kropp som inte blivit tränad på över 5 år så var det verkligen en bedrift. Kommer nog dock hålla mig mest till gympa som huvudträning, lite mer my cup of tea ;-)
Blir en spännande dag imorgon då träningsvärken kommer på besök.. tur man inte ska nånstans då!

Fler besök imorgon blir Ingela och barnen och så Karin och Tristan!

Sen är sovrummet klart med och jag är löjligt lycklig! Nästan så lycklig att jag vill ringa och tala om det för folk men inser att det inte är lika intressant för dem ;-) Ska lägga ut lite bilder sen men har än så länge bara kort när Johan ligger i sängen med shorts, och vill inte riskera att blända nån med hans vita ben igen ;-)
(Neeej då jag är helt enkelt bara för lat och har för mycket muskelryckningar för att orka böja mig ner till hårdisken och koppla i kamerasladden)

Borde ta mig till duschen istället.. och kom just på att tvätt ska hängas. Fasiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0