Heldagsbesök

Har haft en riktig toppendag! Först med besök av Ingela och barnen som kom på fm och stannade över lunch. Ungarna lekte jättebra förutom nån liten dispyt och vi tjattrade, drack kaffe och kollade igenom barnkläder. Alltid lika trevligt med lättsamma människor!

Sen kom Karin och Tristan ut för att byta lite julklappar och umgås. Och de kom verkligen i samma sekund som gänget innan gick hem, möttes i dörren ;-)
Umgicks och åt middag tillsammans gjorde vi. Är verkligen så glad att Karin äntligen flyttat hem igen så nu kan vi umgås mycket framöver! Fick äkta norrländskt renkött också till Johans stora förtjusning (ja min med) så får göra nåt smarrigt av det nån dag!

Sen som vanligt så har jag stoppat i en tvätt som jag glömt hänga och ger mig inte ner själv i spökkällaren efter tolv på natten. Bestämde även att jag skulle lägga mig för ca 2 timmar sen men fastnade i telefon med Bella (min flickvän enligt Johan ;-) och surfade efter barnkläder ihop samtidigt. Kanske skulle vi satsa på nån sån där affärsidé nu när vi är mammlediga ändå, eller vad säger du gumman??

Imorn blir det dagmamma för Alvin och tydligen hänga tvätt för mamma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0