Full fart!

Har inte haft många minuter över sen sist ;-) Hade nog glömt lite hur det är att ha en unghund/valp igen. Och när vi hade det sist hade vi inte ens barn! Men allt funkar toppen och hon är jättefin!
Wilma tycker dock hon är rätt dryg när hon ska fram och trackassera henne ständigt med tassarna, och Kira fattar inte vad Wilmas morr betyder än så hon ger sig inte. Alltså får man gå in och bryta hela tiden för att inte Wilma ska känna sig så trängd. Men dettta ger sig nog med tiden. Lite fullt upp bara då man ska syssla med detta, leka med Alvin, ta hand om Tova och fixa mat, amma o grejer helst SAMTIDIGT också ;-) En aning trött ja.

Men så härligt det är att ha rottis igen så det är värt allt slit nu i början!!

Idag är dessutom mormor här så för första gången på länge har jag båda händerna fria. Tom karln är hemma men han är dock risig så ligger i soffan nu. Och vi alla vet ju hur det är när karlar är sjuka ;-)
 Ska se om vi kan handla lite sen ändå, har varken smör eller våtservetter så det är lite panik nu. Har ¨nämligen våtservetter till ALLT! Och smör kan ju vara bra när man ska laga mat.

Nu blev jag sjukt sugen på bullar! Börjar märkas att det enda onyttiga jag ätit sen nyår en en halv skål med kastrullpopcorn. Är både förvånad och lite impad av mig själv faktiskt ;-)
-6 kg är inte så illa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0