Trötthet, trögtänkthet och...

... vad var det nu då? Jo minnesförlust!
Det är några typiska symptom för fel på sköldkörtel. Tänker på Johan som så smidigt försökte kväva sitt asgarv där för ett år sen när jag just fått reda på min underfunktion och rabblade upp symptomen för honom.
Jaja hursom så har jag ju ätit medicin i drygt ett år nu men värdena lever ibland sitt eget liv.

Nu sista veckan har jag iaf börjat känna mig sådär härligt trög igen. Tappar ord när jag ska berätta saker (har alldeles nyss kommit på att det heter Jobbansökan och inte Anställningsbrev), glömmer bort viktiga händelser och saker jag ska göra (t.ex ringa VC för att få lämna nya prover, bjuda folk till dopet mm)

Så därför borde jag nu ringa och boka en tid för provtagning. Därför jag tänkte att det är bra att skriver detta här så jag kan bli påmind sen ifall jag glömt vad jag skulle göra när jag väl hittat på telefonen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0