Sunkig

Gud så sunkig jag börjar känna mig av att gå hemma. Förr sminkade jag mig varje dag! Kanske skippade det nån söndag då man var bakis men annars fixade jag mig jämt! Nu är jag glad om mascaran kommer på nån dag varannan vecka!
Herregud vad har hänt? Jag lovade mig själv att aldrig bli en sån mamma som alltid går runt i mjukisbrallor och aldrig gör sig fin. Inte efetrsom jag alltid gjort mig fin förut, en annan sak om man aldrig använt smink inann barnen heller.

Nepp from nu får det vara nog. Jag ska minsann både ta på puder och mascara varje gång jag går till Hemköp, fixa håret inför varje dejt i lekparken, kasta alla trasiga mjukisbrallor och börja använda normala kläder igen ;-) Njaaaa kanske inte varje gång men minst varannan.
Måste ju vara sånt här som får förhållanden att spricka. När karln inte ser skillnad på sin fru och en påse sopor.

Nepp imorn blir det handla hårfärg, måla naglar och raka benen!

Så Johan, nu ska frun din bli snygg igen ;-)




Kommentarer
Postat av: jessica

Haha..gud vad man känner igen det där..;)

Jag kommer med och tränar imorrn,fast man lär väl inte hänga med alls;-P

Kram!

2010-02-22 @ 21:04:33
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Eli

Hahaha... SKÖN BILD!!!

Jag sunkar ner mig rejält här hemma, men ska jag utanför dörren så byter jag om och mascara har jag nästan varje dag..

Men oj så skönt det är att sunka runt =)

Fast nu har jag försökt börja sunka runt i nåt snyggare än Jimmys för stora mjukisbrallor o tshirt. Nu brukar jag sätta på mig tighs o linne eller sköna mjukisbrallor från meandi =) Då är man LITE snyggare än i hans gamla kläder iallafall HAHAHA

Men han somnar iofs i soffan varje kväll iallafall, så det spelar nog ingen roll vad jag har på mig? Eller så är det just därför...?! hahaha

KRAM

2010-02-22 @ 21:20:13
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0