Sömn och bio

Hade tänkt gå och sova för ett tag sen men det vill inte Tova som sov middag(?) mellan 20-23 ikväll ;-) Dock lär hon väl kanske ta sovmorgon imorgon så det är ju skönt, men det lär inte Alvin som ska köra kickbike innan 7 varje morgon. ;-) Synd att ungarna ska vara så osynkade ibland! Men men kunde varit värre, som för Johan t.ex som ska upp och skotta snö om 4 timmar. Därför har jag bänkat mig med lilltjejen i kontoret och utövar aktiv sövning genom att dra vagnen med ena foten och skriva med båda händerna :-D

Imorgon är det tänkt att Alvin ska på bio med kusin Alma och faster Anna! Hoppas bara bussarna går som det ska pga av snökaoset. Ser inte fram emot att ens ge mig ut med ungarna imorn, men Alvin ser verkligen fram emot bion så vi ska göra vårt yttersta. Och jag får en timme själv med Tova på stan. Har vi riktig tur så är vi klara samtidigt som Johan skottat klart (om det nu nånsin slutar snöa?) och kan åka bil hem med honom. Men då är vi förbannat tursamma!

Men inget av det där kommer ett dugg kul om inte lillskrutt somnar snart!

Sov bebis sov!


Kommentarer
Postat av: jessica

Kul med bio!!

Ja visst är den god (gratängen) super!

Ska du på medel i morrn måndag?

Kram!

2010-02-21 @ 19:35:20
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: jessica

Jo jag kan ju på tisdag med,,är det mkt koordination? är ju helt lost där..men man kanske ska prova ändå;)visst är det kl 20 då?

Kram!

2010-02-22 @ 08:45:00
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0