Normal

Jag är normal. Eller åtminstone provsvaren för sköldkörtel var normala, vilket i sin tur betyder att ämnesomsättningen är normal vilket borde betyda att jag ska fungera som en normal människa. Jippiiiiii!!

Men blir ju lite orolig. Jag är ju fortfarande trög och glömsk? Jag kanske helt enkelt har blivit så och kommer fortsätta vara så? Eller är det nån som vet nån annan medicin mot en trög hjärna som man kan få recept på? ;-)

Äsch skyller allt på sömnbristen och hoppas att det blir bättre om sisådär ett 15 år när barnen är tonåringar och sover oförskämt länge. Inte som nu när man innan kl 7 varje morgon hör:
"JA OJKAJ INTE SOVA MEJA MAMMA!"

Nä det är ju otroligt ansträngande att sova. Bäst att gå upp och ta sin sparkcykel, hjälm och köra maraton i hallen. Det orkar man närsomhelst om man är 3 år ;-) Men mamma orkar knappt sitta upp, än mindre gå ner i källaren och hänga tvätt som blev bortglömt för ett dygn sen. Fasen jag glömmer ju allt!

Men tur att man är glad ändå :-D

 

Kommentarer
Postat av: Fia

hahahaha! Det hade jag inte sett... :-D Jag vet, din blogg är SUPERFIN! Tur vi har en expert ibland oss! Kram

2010-02-12 @ 08:42:08
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0