Liten blir stor..

.. på tok för fort!
Herregud vart tar tiden vägen? Var ju nyss som vi kom hem med lillhjärtat från BB och nu idag på 6-månaderskollen väger hon 8 kg och är 70 cm lång! Har alltså växt 18 cm sen den där första dagen och dubblat sin vikt!
Nej nu kan tiden få stanna ett tag tycker jag. Och Alvin kan gärna få vara 3 år ett tag till (helst utan trotsutbrott då förstås) Han säger så mycket kul nuförtiden. Man kan riktigt se hur hjärnan klurar och tänker ;-) 10 kg tyngre än lillsyrran är han också.
Ska göra mitt bästa att njuta av varje dag, speciellt så länge jag är mammaledig. Det är ju ren LYX att få den här tiden med sina små!

Nä ska försöka få lite skönhetssömn nu för imorn drar jag och Tova till IKEA med Bella och Tilde!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0