En historisk dag..

.. skulle detta kunna bli.
Johan ska sluta försöka sluta snusa för första gången i sitt liv. Ringde för en stund sen och än så länge gick det bra, han kände sig lite trött bara (?) Hur nu det kan vara ett symptom på nikotinförlust.
 Jag ser framför mig vilket strålande humör han kommer vara på efter 15 när han kommer hem. Ingen lunchlåda tog han med sig heller. Detta bådar inte gott ;-)
Men jag tror säkert han kan lyckas! Han har lyckats med allt annat han lagt av med.

Tror på dig älskling!

Men tycker ändå det är tur att jag och barnen ska iväg och åka skridskor i eftermiddag, sådär för säkerhets skull ;-)




Kommentarer
Postat av: Isabelle

åh den där tröttheten är ju sjuklig, jag förstår honom!! Hoppas han lyckas nu då! :) Eller, för husfridens skull kanske bättre om han börjar snusa igen :P

Kram

2010-02-08 @ 11:43:26
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Anonym

LYCKA TILL Johan!!! Faan vad bra! :-D

2010-02-08 @ 19:12:32
Postat av: Fia

var postat av mig, Fia! asg

2010-02-08 @ 19:13:22
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Jenny

nötter och mandel använde mammas man när han slutade

2010-02-09 @ 14:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0