Allahjärtansdag ♥

Nu är det dags igen. Har ansträngt mig otroligt lite i år, har inte köpt nånting till nån faktiskt. Känns lite trist men samtidigt rätt skönt att bojkotta denna hysteri.
Sen tycker jag att det är mysigare att få en bukett rosor på en helt vanlig tråkig måndag än på allahjärtansdag, känns mer spontant och äkta snarare än påtvingat.
Och så borde man tala om vad man känner för varandra på helt andra dagar också, då man verkligen känner det och det kommer från hjärtat.

Men eftersom det ändå är Allahjärtansdag så kan jag ju ända passa på att skriva några rader till min Johan.



Vi har gått igenom mycket ihop, både bra och dåliga stunder.
Aldrig förr hade jag trott att vi skulle vara där vi är idag
eller att jag kunde få en sån fin man och vara så här lycklig.
Jag är så stolt över dig och allt du gör
och så otroligt tacksam över vår fina familj.
Du är en fantastisk pappa och en underbar man
som kan få mig att skratta som ingen annan kan.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!







Kommentarer
Postat av: Momo

Det var fint skrivet Anna! Tack för en fin em hos er! Love you all/Mamma mormor och svärmor

2010-02-14 @ 21:10:01
Postat av: karin

åh så fick du mig att grina på jobbet.. när jag sitter bredvid chefen å allt.. typiskt!!!! =/ Blev ju så rörd av dina ord till din man.



Jag är så otroligt gald för er skull, att ni har varann å er familj! Jag önskar och kommer alltid önska er all lycka i världen, för det min vän är du och det dina värda!



Lägg märke till att min kärleksförklaring till dig som vän inte kom på allahjärtans dag utan en helt vanlig måndagmorgon.. ;)



PUSSAR

Hör av dig ang prällens nummer. Måste fixa fram den där texten så jag kan menatalt förbereda mig.. du vet ju hur illa det kan gå för mig i kyrkor... =/

2010-02-15 @ 09:09:59
Postat av: Anki

Å gulle dig Karin! Du är också värd all lycka, det vet du! Älskar dig vännen!

Jag ska göra ett tappert försök att ringa pastorsexpeditionen snart tänkte jag ;-) fixar det där gumman så du kan pusta ut!



Och älskar såklart dig med mamma!!

2010-02-15 @ 09:54:43
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: johan maken hagman

tack gumman ! synd att jag inte är lika duktig på att trolla med orden som du är . love you anki ! du är inte bara världens bästa fru utan även en suverän mamma till våra barn.

2010-02-16 @ 17:20:32
Postat av: Anki

Tack älskling!

2010-02-16 @ 22:38:38
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0