Forts dag 6

The day that never ended typ.

Soffmyset förvandlades till söva-Tova-mys i ca en timme vilket tillslut lyckades för hon sover än. *peppar peppar* Resten av kvällen spenderades i soffan med att se film varvat med att få Alvin att sova. Alvin och Johan somnade till slut klockan 23 och jag gjorde misstaget att då gå in på nätet. Hittade ett jobb att söka och har sedan dess spenderat 2 timmar i Open Office med min tröga hjärna, med att försöka ändra ett filformat till ett annat. Nu har jag ändrat, sen återstår att se om min nya arbetsgivare (nej jag är väl inge självsäker?) ens har någon text att läsa i dokumentet. datorer är inte min starka sida. Dock var "datavana" en merit som efterfrågades i annonsen. Knepigt det där, men jag tror mitt pladder får dem att glömma fråga om såna banala saker. På intervjuen alltså.

Haha lite får man väl hoppas ändå ;-)

Kommentarer
Postat av: jessica

haha va rolig du är! hoppas det går bra med jobbsökandet, är det nåt utanför handeln nu?

Kram!

2010-12-05 @ 19:23:56
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Eli

KLART du får jobbet -med den inställningen kan det inte gå fel!!! Är det ngn som kan få ett jobb utan att ha ett av "kraven" för att få det så är det du!

LYCKA TILL!!!!!

Kram

2010-12-08 @ 10:33:17
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0