Dag 4 och Maten

Eftersom jag ändå sitter här, inloggad o allt och antagligen inte lyckas med nästa inlägg imorgon kväll så gör jag det nu, på helt rätt dag o allt!
Hade hellre velat skriva om detta igår då jag var på årets julbord med jobbet och därmed hade kunnat skapa världens kanske längsta matintagslista. Så lång att jag garanterat fått en kommentar från Anonyma matmissbrukare. Men inget fusk nu utan här kommer istället Dagens matintag:

Frukost: 2 knäckebröd med smör på och ett glas vatten

Lunchlåda: Makaroner och korvstroganoff och en pepparkaka. Okej 3 pepparkakor.

Mellis: 2 pepparkakor. Okej 5 pepparkakor och en mandarin.

Middag: Delikatessmåltid skapad av the Masterchef himself Johan. Marinerat kött med potatiskroketter och italiensk sallad. Han kan han, min man.

Kvällsmål: Oboy och 2 kalkonmackor.

Helt otroligt att jag ens fick i mig allt det där idag med tanke på att nya jackan höll på att spricka bara ett dygn innan. Seriöst, varför äter man tills det gör fyiskt ont i hela mellangärdet när man är på julbord? Men gott är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0