Smickrad

Jag är väldigt smickrad över att Fia länkat till min blogg i sin blogg! Men nå vidare rolig är jag inte, kanske att folk skrattar ÅT mig men inte MED mig. Det gör Johan iallafall. Dagligen. Speciellt åt mina tår som jag kan spreta med åt alla möjliga håll samtidigt. Då kan han skratta tills han knappt han andas. Sen när jag säger nåt som låter helt hysteriskt kul i mitt huvud, som jag laddat hela dan med att få berätta så tittar han på mig med tom blick. Och man kan verkligen se vad han tänker: "Undrar om man kan söka bidrag för att leva ihop med såna där?"

Nu kom jag av mig.

Så tack Fia, du är så otroligt rar och gullig! Men också den mest lättroade person som vandrat här i byn. Du lägger ju tom in små *skratt* och *hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhaaaa* i nästan varje mening du skriver. Alltså har du riktiga små skrattpauser ungefär mellan vartannat andetag.
Men jag blir glad ändå att jag var orsaken till att liva upp din överjäkliga dag. Det glädjer mig!

Här är länken till Fias blogg. En gladare, positivare och mer hysteriskt skrattande tjej får man leta efter:
fiaeleonora.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0