Husvagn i Ullared

Nu är det bokat och klart. Den 25:e September ska jag + 3 härliga tjejer beskåda det oändliga varuhuset alla talar om. Jag kommer inte spendera 50000 kr och aldrig mer shoppa på ett helt år, som nån dåre på tv gjorde, men ett par tusen på julklappar och kläder lär det nog bli. Så då vet ni, ni som får julklappar av mig, att det är ingen idé att önska sig saker i år för julklappen kommer köpas på Gekås och vara väldigt billig! ;-)

Vi tänkte hyra en campingstuga men de hade bara husvagnar kvar sa tjejen på campingen. Jag skrattade lite i örat på henne och bokade en direkt. Ringde sen upp sjuka Isabelle och sjöng "Man ska ha husvagn.. tralallaala"

Jag minns inte exakt vad Johan sa men jag tror han hånskrattade och mobbade mig litegrann efter han fick höra.
Det är nämligen så att Johan avskyr husvagnar. Han har lite svårt för Ullared också men jag tror husvagnar vinner hatligan ändå. Det är ett stående skämt här hemma, att inför varje sommar fråga honom om vi inte ska åka på husvagnssemester och han blir lika illamående varje år. Skämtet är inte ens roligt längre men jag kan inte låta bli att fortsätta ändå, det är nån skada jag lever med.

Så nu vet jag nån som kommer håna och trakassera mig varenda dag. Jag menar husvagn OCH Ullared. Vad är oddsen? Johan kommer vara en lycklig man närmaste månaden ;-)

Och jag kommer vara en lycklig kvinna den 25:e September när jag för det första får sova borta för första gången sedan... nånsin? och för det andra får SHOPPA I 2 HELA DAGAR!

Kommentarer
Postat av: jessica

å vad roligt....vill oxå åka till ullared, kanske ska fråga Henke om han vill åka dit ;) han som vill köra bil nu kan ju få köra dit!

Kram!

2010-08-30 @ 13:02:02
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara tanken på er köpsugna mammor som trängs i en gammal husvagn i höstmörket får ju en att skratta lungorna ur sej ! du är helt klart värd din resa till shoppingens eget mecka min älskade lilla fru, älskar dej gumman. ska varsko ullareds kommun om er ankommst snarast, å i samma veva försöka få nån klarhet i vilken kommun som kommer stå för bidraget ang dej den månaden. uppsala eller ullareds kommun? men det ordnar sig nog ska du se min lilla lätt dementa guldklimp .löv ju!

2010-08-30 @ 23:30:23
Postat av: Ida

Nämen! Jag som tänkte tvinga Thomas att åka dit den helgen! Det är ju något man bara måste se i sitt liv :) Kanske ses där då!?



Haha Johan! Du är bra gullig du.. :)

2010-08-31 @ 10:12:42
Postat av: Anki

Å vad kul Ida! Ring mig om ni åker dit =) Kram!



Ja Johan du är så go, härlig och hånfull. Men jag älskar dig med ;-) Då kanske du kan ge en del av bidraget du får till mig så jag kan shoppa mer?

2010-08-31 @ 11:54:52
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: Eli

Kommer bli urmysigt det där!!!! Shoppa som galningar! =)



hahaha Sälja jultidningar mitt i sommaren -klockrent!!!! =)

Är ju benägen att hålla med faktiskt..men de lär ju ligga i som attans direkt om de ska lyckas sälja nåt. Redan är det flera som hunnit köpa av andra -tidningarna kom igår liksom..shit!!!

Men hon kommer bli nöjd -kommer iallafall upp några nivåer och får lite cash med. =)



Kram

2010-09-02 @ 22:48:49
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0