Dagens uppdrag

Nu skulle jag just skriva nåt viktigt men så hamnade Johan i en väldigt viktig diskussion med sin kudde så jag kom av mig. Han pratar om ormar, en torkställning och "Jag tror att det var den där.. den där.. den där..." Och nu sover han vidare. Den där vad??? Vad har han för planer i drömlandet?  Min nyfikenhet tar kål på mig!

Men det var inte det jag skulle skriva om. Klockan är efter midnatt som vanligt och här kommer dagens uppdrag, snott rakt av från Veras blogg.

Jag vill veta vilka fina, fantastiska, underbara människor som är här och läser ibland? Jag har inga som helst krav på att ni måste kommentera all sörja jag skriver, då får jag bara ångest över att jag aldrig kommenterar hos nån annan än mig själv, men precis nu idag så kan ni väl göra det?

Så vem är du? Vad sysslar du med om dagarna? Vilken är din favoritfärg? Vad vill du bli när du blir stor? Ska vi byta grejer med varann?

Eller så kan du bara skriva Hej.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Anki! Det här är Linda från aerobicen, om du kommer ihåg mig. Brukar faktiskt läsa din blogg nästan dagligen, skön avkoppling med roliga skratt. Hoppas att vi fortsätter att ses på tisdagar framöver. Kram

2010-08-13 @ 10:45:46
Postat av: Pillan

Hej!! :) Jag är in lite då och då och läser.. Så nu vet du det.. ;) Hoppas allt är bra med dig och Barnen!! Kramar Pernilla (gamla mamma-gruppen)

2010-08-13 @ 13:56:39
URL: http://www.pillan85.blogspot.com
Postat av: Fia

hahahaah! GUlle du! :-p Fina Anki! Jag läser och skrattar dagligen och ja kanske är jag lättroad men kul har jag när jag läser din blogg. Det sjuka är att jag faktiskt har skrattpauser ungefär lika ofta som du skriver. :-D Man lär väl bli en hundra år tack vare det. PUSS!!!!!!!!

2010-08-13 @ 17:30:43
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: veronica med emma och fanny och lina

meee:-) och du e ROLIGT anki, d lär du hört förr:-)

2010-08-13 @ 21:56:30
Postat av: momo

Som din mamma Anna så vet jag att du föddes med glädjen, skrattet och humorn inom dig. Din egen inre glädje var alltid omedelbar och jag, Wille och Kristian smittades alltid av din glädje. Du var och är alltid solen i mitt liv. Puss puss mammi

2010-08-14 @ 13:24:59
Postat av: Eli

Eli

Mammaledig

Svart

Rik

Japp, vad ska vi byta?



=)

Närmre beskrivning än så behövs väl inte ;-)

Kram

2010-08-14 @ 15:46:53
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Kitty

Vad tycker du om mina nya skridskor?

2010-08-14 @ 21:18:10
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag läser och skrattar så tårarna sprutar som sagt :-D

Du har nog förlängt mitt liv några år.

fortsätt så ;-)

2010-08-14 @ 21:41:20
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0