Barnklädesparty

Här var huset fyllt av ca 8-10 (orkar inte räkna efter) pratglada småbarnsmammor ikväll! Underbara Fia som säljer barnkläder för Meandi var här och hade visning av höstkollektionen. Johan och Kira blev utkastade, eller rättare sagt Kira men hon får inte gå på promenad själv. Det skulle komma in så väldigt många anmälningar då om "vild hund jagade små barn på cyklar".
Precis när Fia börjat visa kläderna så tar tova sina allra första steg! Klart man ska passa på när man har en ordentlig publik. Det var säkert planen från början ;-) Fast när jag tänker efter så ropade Alvin "Tova går!" tidigare idag så kanske det var andra gången? Inte så noga.
Hur som helst så var det så fina kläder och svårt att låta bli att handla! Men jag är stolt över mig själv för istället för att få två gåvor så valde jag att få rabatt på kläderna. Självdisciplinen låg på topp! Eller nästan, på topp hade varit om jag inte handlat alls, men vem är perfekt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0