Traderaidioter

Utåt sett är jag oftast en ganska glad och trevlig person som kanske pratar lite för mycket. Men godhjärtad och så. Men ibland, ibland då brinner det till i skallen på mig och jag börjar tänka som en instabil psykopat!
Detta har hänt idag.

Jag la för över en månad sen ut en väska på Tradera. En människa vinner auktionen. Jag skickar vinnarmail med kontouppgifter. Packar väskan. Inget händer. Skickar 2 påminnelsemail och 2 sms under flera veckor. Inget händer. Idag ledsnade jag och lämnade ett negativt omdöme till människan och DÅ först DÅ svarar människan med ett negativt omdöme till mig där dåren var allt annat än trevlig! Påstår sig inte ha hört nånting från mig och undrar om jag är nöjd nu??? Jaaaa supernöjd över att inte ha fått betalt är jag! Så jävla nöjd över att detta tillfälle är första gången man får kontakt med köparen!
Sen kommer ett mail från Tradera om att personen vill kvitta/ta bort bägges negativa omdömen. JAVISST OM DU BETALAR DIN IDIOT!
Är mitt i mailandet fram-och tillbaka nu, för nu kommer visst alla mailen fram helt plötsligt?! "Men hur kan jag lita på att du tar bort omdömet om jag betalar?" Men HUR kan jag JAG lita på att du BETALAR om jag tar bort omdömet? undrar jag då. Och jag skiter i vilket. Jag kan leva med ETT negativt omdöme, tänker inte ge mig förstår du det ditt lilla jon!!!

Sådär nu har jag nog fått ur mig allt, och nu ansträngde jag mig för att inte låta som en psykopat. Detta låter en aning värre i mitt huvud men jag vill ju inte skrämma slag på folk ;-)

Men då så, nu kan jag återgå till att vara snäll och trevlig igen!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Men så jävla dryg människa då...fan vad irriterande...håller på dej ;)

2010-04-28 @ 07:31:02
Postat av: Fia

fy fan!!! Skulle brinna i mitt huvud med kan jag säga! I varje liten ängel finns det en djävul som vill komma fram ibland! skratt :-D Bra att du släpper fram henne! ;-)

2010-04-28 @ 10:25:47
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Eli

Fy va drygt säger jag med! Håll på dig -du har inte gjort nåt fel, varför kan hon svara då helt plötsligt då??? Skumt!

Om hon ändrade sig eller ej hade råd eller whatever så hade hon ju kunnat vara ärlig och skriva det -det hade ni ju kunnat lösa!

Hoppas det löser sig!

Kram

2010-04-28 @ 11:06:09
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: momo

Jag gapskrattade när jag läste hela din historia...du skriver verkligen roligt Anna....full i skratt var jag när "ditt lilla jon" kom upp. Har hon betalt än??? Puss puss mammaa

2010-05-03 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0