Sockerstinna barn..

..finns det gott om på påsken! Helt sjukt egentligen vad det äts godis. Igår åt Alvin ett helt påskägg, imorse lite ur 2kgspåsen, på eftermiddan ett till påskägg av farfar och farmor, imorn blir det väl resten av det och på måndag blir det godis på 5-årskalas och sen hem till mormor för lite fler påskägg. LYCKLIGA UNGE!
Och stackars oss när det är läggdags ;-)

Själv har jag tappat stinget totalt! Försökte mig på godiset igen nu till körslaget men hade bra lust att gå och spy nästan (mmm najs). Så nu lägger jag ner och det kan jag ju tacka mig själv för till sommaren sen när vågen visar -10 kg till ;-)
Nämen gott var det iaf och helt klart värt dietavbrottet. Kändes lite löjligt bara när man först låter bli potatisen och janssons på påskbordet för att sedan fullkomligt trycka i sig sega råttor och gelehallon ;-)

Men herregud nog tjatat om min godispåse nu!

Det är nog som Facebooktestet sa, att folk föröker komma på anledningar att slippa träffa mig igen, bara en kvart in på första mötet då jag redan berättat halva min livshistoria :-D Hahahhahaha!

Nej nu ska jag högljutt ta mitt stora huvud och konstiga tår och gå och skrämma slag på karln i vardagsrummet ;-)

Glad Påsk och för er som funderar så är jag spiknykter.





Kommentarer
Postat av: Eli

hahaha, skrattade gott när jag läste detta inlägg, halva livshistorien på en kvart =)



Idag hade jag jättegärna kommit o kollat, men vi ska till brorsan m familj -ska köra påskmatsknyt ihop. Sen har jag nog fått nog av ägg, köttbullar o sill tror jag =)



KRAM

2010-04-04 @ 12:04:32
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0