Semesterplaner

Kom bara att tänka på detta med semestern. Man hör folk hit och dit ringa och boka stugor i skärgården, resor utomlands, ja tom helgövernattningar vid djurparker. Och vad ska vi göra? INGENTING! :-D
Eller jo fixa med huset, vilket vi gjort de 3 senaste somrarna. Men vet ni, det känns helt ok att bara vara hemma!! Så länge det finns nån med barn att hänga lite med om dagarna så är jag mer än gärna hemma och slappar och grejar. Visst kommer vi nog ta nån dag hit och dit på Furuvik, Grönan och andra närliggande ställen, men mest kommer vi nog bara vara lediga och ta dan som den kommer.

Har jag riktigt tur så kommer även min pappa och bror hit i sommar och det vore inget annat än underbart!

Ja jag vet inte vad jag ville framföra med detta, kände mig kanske lite utanför allt planerande eller nåt ;-)




Kommentarer
Postat av: veronica med emma och fanny och lina

näää not ALONE:-) vi kommer med ta dagen som den kommer, göra som du sa utflykter över dagen el så, vi har MER än MEST att göra hemma med, och så länge ungar e små så har dom inte ut så mkt av att åka iväg och se och göra, dom nöjer sig med det lilla :-),,( fast jag blir väl sen rastlös och tjatar till mig nåt vi kan göra av roger :-)

2010-04-19 @ 19:52:18
Postat av: jessica

Du vi har heller INGA planer för den här sommaren..blir nog kortare utflykter och förhoppningsvis kommer H iväg å tar körkort med;)

Tack för idag! Kram

2010-04-19 @ 21:48:28
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej, spar roliga resor till Alvin och Tova kommer ihåg dem! Roligare att lägga pengar på då!



Hehe, ekonomen har talat... Mina barn kommer inte ens få åka till Furuvik innan de fyllt 10 ;)



Vilken tid kan jag ringa om kvällarna?

Kraaaam

2010-04-20 @ 20:40:19
Postat av: Anki

Skönt att det finns några att hänga emd i sommar då ;-)



Ida: Klokt! Du kan ringa närsomhelst, ungarna brukar ha somnat till kl 20, men annars är ju Johan hemma emd och kan natta ;-)

2010-04-21 @ 17:17:07
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0