No more köpa klänning

Nu har Alvin bestämt sig igen. Han ska vara riddare på karnevalen. Sen kan man tycka vad man vill om hur riddare passar in på temat "Victoria och Daniels bröllop" Eller med lite bättre ord för barn: "Prinsar och prinsessor" Men som jag själv antog från början så hade fler antagit att det var ett sagotema och då finns det ju riddare. Så fröknarna godkände detta åt några stycken, dock utan svärd.

Kände att jag ville berätta för Alvin vad som fanns att välja på nu och då valde han riddare istället. Och han kommer bli en sån söt liten riddare!

Sen får jag sätta mitt lilla ego åt sidan. För jag hade gärna sett honom som prinsessa för tyckte det var modigt av honom att trotsa alla inskränkta tankar om vad som passar och inte passar flickor och pojkar.

Men det viktiga är att han väljer själv vad han vill vara.


Och han är lika fin i vad som helst mitt lilla hjärta!!!
Tycker ni inte??



Kommentarer
Postat av: Isabelle

såklart han är! :) Sötnos!!

2010-04-19 @ 23:04:09
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0