Liten blir större..

Känns som man inte riktigt hänger med ibland, eller jämt egentligen. Tova har förvandlas från en hjälplös liten nyföding till en liten flicka som både kan sitta själv, försöka stå, bråka med brorsan och ljuda "mamma" Det sistnämnda är nog dock bara ljud men det låter förbannat gulligt!

9 kg och drygt 75 cm lång har hon blivit med. Nu vill jag att tiden stannar en stund så jag hinner ikapp.

Och till råga på allt är det nu första natten hon sover själv i sitt nya rum. Har införskaffat en babyvakt som Johan redan hunnit svura åt 4 ggr eftersom den låter varje gång ungen vänder på sig typ. Men han får vänja sig för jag hör inte när hon vaknar annars. Dröjer ju lite innan hon kan knalla hit själv. Hoppas jag ;-)

Rumsflytten betyder att datorn nu finns i vårt sovrum vilket i sin tur betyder att jag aldrig mer kommer sova! Tur att mobila bredbandet inte gillar att ladda ner filmer i allafall.

Appropå sova så kommer här en bild på två nyvakna småfisar. Mysigt värre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0