För den 25:e smäller det!

Då blir man kung kung kung i baren.. eller rättare sagt den 24:e så ska vi (jag och Johan) ut. Fast blir nåt billigt käk och nåt glas vin sen är man pank igen! Men det viktigaste är att man har rätt sällskap och det kommer vi garanterat ha i form av Bella och Fredde. Sen är en sovmorgon inte helt fel dagen efter heller eftersom barnen ska sova hos sin mormor.

Är ganska så deprimerande nuförtiden att betala räkningar. Eller det är det ju såklart jämt, men ännu värre när man försöker spara på föräldradagar och sen inser att det blev 2,50 kr över efter allt är betalt. Typ.
Men men det är bara en tidsperiod nu det är så.. bara ett par månader kvar, eller rättare sagt 7-9 månader kvar. Tjoho. Tur man får lite tillbaka på skatten för en gångs skull!

Men en glad nyhet är att moi alias "flodhästen från förra sommaren" slipper nog bada i vassen i år. -12 kg sen nyår och nu tror jag det börjat gå neråt igen! Känns som det börja minska lite efter att ha stått still i över en månad. Motivationen är på väg tillbaka!

En annan sak som jag först trodde var en glad nyhet är att Johan nu i skrivande stund håller på att göra sig av med några ormar! Trodde dock först att göra sig av med betydde "sälja" men fick nyss veta innan han åkte att det betydde "byta". Lär snart få se vad för nya husdjur som flyttar in i källaren ikväll. *Ryyyyser* Fast jag vet att Bella ryser ännu mer. Välkommen för en rundtur i källaren Isabelle, if you dare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0