Färdigrensat!!!

Tjohooo äntligen är alla löv, grenar, rötter, skräp, hundbajs mm mm bortrensat från tomten! Bara 1300 kvm har jag krattat och plockat upp *pust* Men så fint det börjar bli! Äntligen! Faktiskt första året sen vi flyttat hit som man börjar känna sig nöjd med tomten. Dock tillkommer det nya bajshögar, löv och pinnar hela tiden men lite grann jag jag leva med, bara man ser marken under ;-)

Nu börjar det roliga: plantera blommor, bär och småpilla i rabatter.... och SLAPPA!

Nice!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh det hade verkligen varit jättekul men det är då jag ska till frissan :-p

På måndag kl 17.40 ska jag vara där och det lär väl ta ett par timmar.

Fick hon ngt återbud på dagen så skulle jag få komma då ist annars blir det den tiden.

Hon har lite konstiga tider.

Svärmor brukar vara där 6 på morgonen ibland.

Om hon hör av sig om något återbud så kommer jag gärna.Kram

2010-04-27 @ 22:05:31
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0