Wow 3 kommentarer redan =)

Tack tjejer för mina första kommentarer!
Försöker komma undefund med hur detta fungerar nu. Hur får ni alla såna fina bakgrunder o sånt? Tror minsann datasnillet Bella ska få ordna det åt mig.

Johan suckade högt nyss då jag berättade om min blogg.. sen suckade han ännu mer då jag jämfört honom med en looser. Hehe. Tur att vi är så ironiska här hemma.

Alvins gympa idag gick nog lika bra som förra gången. jag antar det iaf då vi var tvungna att sitta i väntrummet denna gången, ganska trist faktiskt! Jag förstår själva grejen med att föräldrarna inte ska vara där men vad fasen.. Kanske man kan smita in en snabbis nästa gång? Annars funderar jag på att låta johan åka själv med honom och jag kan få en timmes (nästan) egentid här hemma. Tova är ju här men är man bara en månad gammal så får man det =)

Så idag har Alvin fyllt 3 år, stora killen! Han har nog haft en alldeles utmärkt dag med massa lek och paket. Och roligare blir det nog i helgen då vi ska ha hela 2 kalas! Ett på lördag för släkten och ett på söndag för hans små kompisar. Kommer ha ett lyckligt barn här hemma!

Nej nu har båda barnen somnat så ska passa på att fixa lite grejer!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det var Isabelle som fixade min med men hon ska fixa den igen.

Den måste förnyas lite :-)

2009-09-16 @ 21:10:15
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: karin

Hej. hmm lever i tron att det är den 15:e hela dagen. Kan inte fatta att det är den 16:e redan!! (skyller allt så klart på förkylningen.) Jag ringer imorgon å pratar med stora kilen!

Kram!!

2009-09-16 @ 22:02:55
Postat av: karin Olander

Hmm kanske skulle säga att det är Karin Olander.. kan ju finnas fler Karin i din närhet. Kanske inte så många som är lika värdelösa på datum iofs..



LOVE YOU ALL!

2009-09-16 @ 22:04:39
Postat av: Malin

Bra att du föll för gruptrycket. Alltid kul med nya bloggar att läsa.

Själv försöker jag hålla liv i min men det går lite trögt. Septembertråd och FB tar för mycket tid ;-)



/Malounis

2009-09-16 @ 22:47:03
URL: http://dixiequeen.blogg.se/
Postat av: Eli

Jag kan inte heller sånt där, Isabelle har ju erbjudit sig -får nog ta upp det igen, min e supertrist!

Men Jimmy vill inte att jag lägger ut bilder o så -det får jag väl respektera antar jag...

Kram

2009-09-17 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0