"Jag törs inte lova, vi får se"

Ja du Isabelle, Försvårningskassan är verkligen rätt ord!!

"Vi har skickat ut en löneförfrågan till dig står det här" sa damen i luren.
Då jag säger att de redan gjort det en gång förut med och att jag då ringt och sagt att de redan har mina uppgifter, och därpå blivit ombedd att kasta den förra förfrågan så säger hon "Jasså det var underligt".
Pratar folk med varandra på det där stället eller? Skriver de inte in i sina små datorer sån här saker? Jag blir GALEN!!
Det roligaste av allt är att även om jag nu skulle behövt skicka in mina uppgifter igen så har jag ändå inte FÅTT den där jäkla förfrågan!
Nu skulle hon knappa in den nya informationen som jag delgav henne  så att "nån" borde se det inom 2 arbetsdagar.
Då jag frågade om jag får pengarna den här veckan sa hon bara som rubriken lyder..
.. "Tack hej" sa jag med lagom väsig röst ;-)

Ett litet plus är att jag slapp telefonkön. De ringde upp när det var min tur. BRA JOBBAT FK!!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

ja jag är inte förvånad kan jag lova. Vilket pack.

2009-09-28 @ 12:58:55
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men herregud...dom måste ju kunna säga när pengarna betalas ut. När jag låg på sjukhuset innan felix så undrade en på fk när jag sökte sjukpenning varför jag inte kunde jobba?? Hallå jag låg på sjukhuset! ibland undrar om om dom är kompetenta för sitt jobba där...

Hoppas det löser sej ;) Kram!

2009-09-28 @ 20:45:29
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0