Härlig Fredag!

Blev en rejäl långpromenad igår hem till Fia! Tova i vagnen och Alvin på ståbräda, men det gick ju super! 5 km tror jag det är dit? Roligast var när Johan ringde på vägen för att hämta upp oss på eftermiddan, och var tvungen att fråga mig 3 ggr om jag verklingen GÅTT dit?! Vaddå tycker han att jag är lat och pluffsig efter graviditeten eller?? :-D

Hade alltså en helmysig eftermiddag med mammakompisarna och sen en supertrevlig kväll hos Bella och Fredde! Ungarna härjade som galningar och Alvin skrek hela vägen hem strax efter 22 för han ville sova kvar hos "Liiivan" (=Liam) Han skrek här hemma också och var så övertrött stackarn. Tvärslocknade sen i Johans famn runt 22.30.. vaknade 8 imorse. Hade ju hoppats på att han skulle ta 12-timmars nattsömn men icke ;-) 8 är helt ok.

Jo så tog jag mitt första glas vin på bra länge igår. Mums!! Blev dock röksugen men det är ju en vanesak. Får väl testa att dricka lite snart igen så man vänjer sig av med det då ;-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du får ta ett glas på tjejmiddan också ;-)

Jag MÅSTE få bort snuttandet från Hugo tills dess.

Det går bättre och bättre men han vaknar fortfarande nån gång på natten och vill snutta.

Är sjukt sugen på ett glas vin eller en bacardi breezer vattenmelon.det var INTE igår,mumma!!

Kram

2009-09-27 @ 06:23:19
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0