Hääärliga måndag...

.. igen och dags för såna där roliga samtal att ringa. Mödravårdcentralen gick ovanligt snabbt att få tag på och tid är nu bokad för en efterkontroll. Så nu har jag sparat det allra roligaste samtalet till sist: FÖRSÄKRINGSKASSAN!!
Vaaaarför ska det vara så svårt att få sina pengar i tid? De har ALLA mina uppgifter redan eftersom jag haft föräldrapenning för Alvin så då fattar jag inte varför det ska ta tid igen? När man loggar in står det "pågående ärende". Vad betyder det då? Det finns ju inget ärende att arbeta med eftersom det på samma sida klart och tydligt står hur mycket pengar jag har i FP per dag. De behöver bara trycka på en knapp och betala ut men det kanske är överkurs för dem??
Nä nu ska jag sluta gnälla och ringa istället och skälla på den stackare som svarar...

... återkommer väl om en timme eller så när man tagit sig igenom telefonkön.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

härliga försvåringskassa. Dom är ju för gulliga. BLÄ jag hatar, hatar, hatar försäkringskassan. Hoppas du får dina pengar SNARAST. Jag fick mina idag, hör och häpna. Kram

2009-09-28 @ 10:47:18
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0