Gymnastik

Alvin går på gymnastik på onsdagar. Uppsalaflickorna närmare bestämt.
Man har ju som förälder ganska trist där i väntrummet men Alvin tycker gympan är så kul så det är det som räknas! Sen finns det ju visserligen andra trevliga mammor att sitta och snicksnacka med så det är rätt trevligt ändå :-)
Idag kom Alvin ut efter lektionen och sa: Jag var JÄTTEduktig mamma!
Antar att det gick bra då ;-) och självförtroendet är det inget fel på heller!

Nu ska jag göra matpajer för imorgon kväll kommer alla mina arbetskompisar på besök. Och så är man själv med båda barnen hela långa dagen så har nog ingen ro att göra sånt då. Johan ska fortsätta på sin tatuering direkt efter jobbet och kommer hem lagom efter Alvins läggdags. Lagom tills gästerna kommer också kom jag på nu. Jaja han får väl sitta vid datorn o häcka eller nåt då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0