Ny design...

... har jag efter lite letande lyckats få till. Men bara tillfälligt. Bella ska ju fixa en råsnygg design sen när hon får tid. Men jag stod inte ut med den där urtrista desigen man får från början. Skulle vara riktigt skoj att lära sig designa mer personligt, men jag är inte och kommer aldrig att bli ett datasnille.. tyvärr.
Nu har jag spenderat alldeles för lång tid i bloggmallsvärlden..

Ska träffa mammorna från första föräldragruppen imorgon. Vi brukar köra årligt kalas för våra September-06or. Kul att se hur stora alla ungar blivit, man har ju sett dem sen de bara var nån månad gamla. Och nu är de alla lagom trotsiga 3-åringar liksom. Återstår att se vem som är vildast.. gissar på mitt barn ;-)

Ska hursomhelst bli mysigt och Johan får lite tid att fixa ormbostäder här hemma.
Han har äntligen tömt terrarierna på övervåningen nu ikväll, så bara börja riva och fixa sovrum här i kontoret nu!! Boan Bullan ville INTE flytta, tog bra många timmar innan Johan fått ur alla varelser ur sina tillhåll. Men NU SÅ för första gången så sitter jag ENSAM i rummet här! Ja.. förutom Tova då som snarkar i famnen ;-)

Så här ser några av husdjuren ut.. nån som vill ha??

   

Kommentarer
Postat av: karin

VA fin din sida blivit! Min är verkligen super trist... Inget personligt alls... så jag antar att jag är ännu sämre än du på datorer. ;)



Puss å kram på er!

2009-10-11 @ 20:00:34
Postat av: Maria

haha, ja att dom e i goda händer tvivlar ja inte på! ja, men du de gör ja hemskt gärna!! :)

kram på er!

2009-10-13 @ 10:19:33
URL: http://marysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0