Nallis is back!

Ja imorse hittade vi Nallis inrullad på nåt sätt i mitt och Johans sängöverkast. Så underligt bara att jag inte såg honom där igår när jag drog över överkastet?! Hmm.. men hursomhelst så är han tillbaka och det är en glad liten pojke här hemma!

Strax kommer Alvins gudmor Lotta hit med sin lilla bebis och äter lunch. Jättemysigt!
Sen blir det hälsokontroll på bvc för lillskruttan. Ska bli spännande att se hur mycket hon gått upp. Var 2 veckor sen vi vägde sist och då vägde hon ca 5,3 kg. Jag tippar på närmare 6 nu med tanke den takt hon ökat hittills. Vi får la se!

Nej nu ska det stekas pannkakor!

 

 


Kommentarer
Postat av: ♥Anki♥

Kan ju tillägga att Lotta blir gudmor åt Tova med.. har inte vant mig vid att vi har två barn riktigt än ;-)

2009-10-01 @ 11:50:26
Postat av: karin

Jag å tristan kommer ner vecka 44 (sista veckan i oktober) Hoppas att vi kan träffas då! Pussar å kramar till er alla! <3

2009-10-01 @ 12:02:23
Postat av: Isabelle

Ingen fara på taket Anki, jag har 3 regnbågslaxar till i frysen :) Tänker på er sörrö :P Ses ikväll då? Kram

2009-10-02 @ 09:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0