Höstmys

Fy fasen så kallt det var i lekparken idag! Nu är hösten här.

Och vad blir man sugen på då? Jo varm choklad!
Dock glömde jag handla det när jag stressade upp till hemköp med båda barnen tidigare idag. Eller rättare sagt, det som inte finns med på listan handlas heller inte för jag har fullt upp att hålla Alvin kvar i butiken, så det finns inga hjärnceller kvar till att fundera vad på som saknas i skafferiet just då.

Hursomhelst så åkte min snälla man tillbaka till affären medans Alvin var på gympa. Jag vill gärna tro att det var för min skull men det var egentligen för att slippa hjälpa 3-åringar svinga sig i lianerna ;-)
Men som lite grädde på moset så fick jag även ett par raggsockor.

Så nu är det höstmys på allvar!

Fast nån grädde på chokladen fick jag inte ta för den skulle Alvin ha på sina pannkakor imorgon.

Kommentarer
Postat av: karin

här känns det som norrländsk vår. slask och sol. Känns som det är dags att ta fram cyckeln efter en lång vinter.. Men tyvärr är det inte sommar och 5 veckor semester utan snarare massa mer skottningsdagar och kyla de närmaste 6 månaderna..



Usch när vart jag så här bitter å deppig?? på sommaren dricker man ju inte varm choklad å snö änglar är svin svårt att göra!



Snart kommer jag å tristan med raggsockar på och hoppas vi också får grädde på våra plättar. ;)

2009-10-15 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0