Vilket pissväder...

.. men det gör inget för mig för Alvin går till 16 idag så då kan jag och Tova stanna inne och mysa hela dagen!
Fast nu har hon sovit sen vi lämnade Alvin så jag har snarare myst för mig själv :-)

Är nästan klar med alla julklapparna och har tom slagit in dem. Men riktigt klar blir man aldrig för jag kommer alltid på nån man glömt sådär dan före julafton. Ska försöka ha lite chokladlådor hemma i skafferiet = nödpresenter.

Ser fram emot en IKEA tripp med mamma på fredag. Att man kan bli så lycklig över lite shopping?? ;-) Men så är det ju det enda spännande som händer i veckan vad jag vet. Förutom lite trevliga träffar med mammamaffian då förhoppningsvis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0