Sammanträffande?

Hade lite diskussioner i lördags om andar, livet på andra sidan, spöken eller vad man nu vill kalla det. Jag tror på sånt men skulle aaaaldrig vilja se något på riktigt. Sen började jag och Bella prata om att det ändå skulle vara spännande att gå till ett medium eller siare eller vad det kallas.

Och vad ser jag nu på Facebook? Jo ett medium från England har addat mig som vän... ingen jag känner eller har nån gemensam bekant med. Och han har bara ca 50 pers i sin vännerlista så det verkar osannolikt att han raggar kunder.

Snälla säg att nån annan även fått förfrågan från denna karl eller att det bara är ett lustigt sammanträffande??

Lite creepy är det iaf...

.. precis som de vita ringarna kring barnen på flera av bilderna jag tagit.

Oooouuuooooiiiiooo... (härmar ett spöke, vet dessvärre bara hur Spöket Laban låter ;-))


Kommentarer
Postat av: veronica med emma och fanny och lina

åhhh,,fyyyy jag får rysningar,, tror inte jag fått nån addning av nån,, va heter han?? jag TROR med på andar-spöken-nåt väsen osv STENHÅRT men jag e lite rädd med för det,,, spännande,,, el,, va ska man säga??! bbuuuuuuuhhh,, nä:-)

2009-11-23 @ 20:05:33
Postat av: Anonym

Nä men fy vad creepy! Jag tror ABSOLUT på sånt där... Sara gick till en sierska en gång, och än så vet man ju inte om saker och ting slår in, det var ju en del om framtiden. Men vissa saker kunde hon säga på en gång, typ du är så här, lever så här, utan att Sara sagt något om sig själv! Jag skulle också vilja, men skulle nog bara sitta och grina för att det skulle va så läskigt... :)



Har du lagt till han då eller? Tänkte om han har ngn förklaring...

2009-11-23 @ 21:55:58
Postat av: Anki

Vem skrev det sista inlägget? Ida?

2009-11-23 @ 23:18:40
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: Anki

.. jag skickade ett message och frågade varför han lagt till mig.

Lite scaaaary är det :-D

2009-11-23 @ 23:20:15
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: Eli

Lite scary, men spännande också -meddela oss vad han svarar =)

Jag tror stenhårt på andar, spöken eller vad man vill kalla det -skulle va spännandeatt gå till ett medium, men samtidigt lite läskigt..

Den enda som jag ej känner som försökt adda mig på fejjan är nån snubbe från iran..

2009-11-24 @ 10:14:04
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Ida

Japp det var jag! Nu blir det riktigt läskigt... jag SKREV ju mitt namn... haha :)



Du måste säga vad han svarar!

2009-11-24 @ 21:29:51
Postat av: Anki

Oooohhh nu är det riktigt läskigt Ida :-D



Han svarade att han varit mycket på genomresa i Sverige och trodde att vi hade träffats. WHAT liksom??

Sen avslutade han med But it is nice to meet you now, chat later bye.

Nääääeee jag har inte addat dig farborn, och jag komemr inte göra det heller :-D



Men fortfarande lite skrämmande tycker jag...

2009-11-24 @ 23:54:09
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: Ida

Shit vad skumt... Om man raggar är det ju så mkt enklare att ta någon i sitt eget land! Och sin egen ålder... Han tog en walk on the wild side och chansade :)

2009-11-26 @ 10:01:59
Postat av: Fia

hahahaha! Utåt måste ju vi verka som värsta puckona... :-D Chokladbollar all the time liksom. skakar på huvudet åt mig själv

2009-11-27 @ 21:49:31
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0