Nattsudd

Skulle just lägga mig när Tova vaknade och inte riktigt ville somna om utan lite mat.. så nu sitter vi här, eller ja hon ligger på amningskudden och smaskar. Fick en sån där härlig känsla av hur mycket jag älskar mina barn! Är ju egentligen helt fantastiskt att man fått två friska, härliga underbara barn.. och inte illa att de är söta också :-)

Tänk vad fort man glömmer alla skrik och trotsutbrott då..

.. ska bege mig till sängen nu men först blir det en sväng förbi Alvins rum och pussa lite på honom med ;-)

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj vad Tova är lik sin storebror! Sötnosar! :)

2009-11-20 @ 15:22:26
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är det fantastiskt att man har fina barn -att man kan få barn överhuvudtaget är ju så stort!

Barnen är det bästa vi har! <3

KRAM

2009-11-22 @ 21:07:47
Postat av: Eli

Ja visst är det fantastiskt att man har fina barn -att man kan få barn överhuvudtaget är ju så stort!

Barnen är det bästa vi har! <3

KRAM

2009-11-22 @ 21:09:43
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0