Min bästa Karin

Min allra första och bästa vän, min barndomsvän, min "syster" som bestämde sig för att lämna hålan Uppsala för herrans massa år sen för att fytta till JOKKMOKK (ja ni läste rätt) ska flytta tillbaka!!! Efter år av påtryckningar här nerifrån har hon äntligen bestämt sig. Fast tror snarare det beror på bristen av karlar i Norrlands urskogar visserligen, men hon har iaf bestämt sig för att flytta tillbaka!
Så fr.o.m Januari nästa år kommer barnens gudmor bo bra mycket närmare oss och vi kan i princip ses när vi vill!

Har egentligen bara en sak att säga till dig Karin: DET VAR PÅ TIDEN!
och en sak till förstås: Älskar dig vännen!

2010 blir nog ett bra år :-)

Kommentarer
Postat av: karin

Älskar dig med vännen! Å jag kan inte annat än hålla med.. 2010 kommer bli ett mycket bra år! Syns då.

PUSS



2009-11-12 @ 17:06:12
Postat av: Jessica

Ja det va supersnabb leverans..beställde i måndags em och det kom i onsdags!!

Kul att du gilla regnstället!!

Kram på dej..

2009-11-12 @ 21:45:41
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0