Fullerö handel

Älskar den affären! Jag vill ha ALLT precis ALLT (nästan) därinne!
Vi var dit en sväng idag när mormor var på besök, dvs lekte med Alvin så jag o Johan kunde åka nästintill själva. Tova sov hela tiden ;-)

Köpte äntligen ett par molngardiner till Alvins rum! Johan var väl inte överförtjust men han förstår inte heller hur fina de är ;-) Måste bara fixa såna hängare nu så de kan komma upp också. Sen ska jag vara så töntig att jag köper ett par rosa till Tovas rum när det är klart. Men kommer annars inte inreda övriga rummet i så mycket rosa.. hellre rött, svart och orange. Klara fina färger! Men först ska vi fixa vårt sovrum som sagt..




Ska hälsa på hos en gammal vän imorn som också fått en liten nyligen. Sen blir det lekdejt med Bella och barnen! Vad skulle vi göra utan er? Vardagen skulle vara bra mycket tristare iaf ;-)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

åh men sötnos! Ja, undra vad vi skulle gjort utan er också? :) Lekdejt is the shit!! =) köpte du gardinerna på fullerö??? Kram

2009-11-08 @ 21:14:30
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0