Tradera

Ja där hänger man och shoppar lite ibland. Och förra veckan fick jag den briljanta idén att även sälja lite saker. Det briljanat med idén är såklart pengarna man får, det fruktansvärt osmarta med idén var att lägga upp 18 auktioner som avslutas på samma dag. Jag har spenderat heeeeela kvällen med att skriva vinnarmail, packa saker, väga, räkna porto.. så trist och framförallt förvirrande! Men klart det är värt pengarna. Nästa gång ska jag bara försöka sprida ut auktionerna lite bättre över flera dagar. Så morgondagens kväll kommer jag spendera på SEBs hemsida för att se vilka som betalat in och sen gå in på tradera för att se vem som vann vad och vad jag ska skicka till vem.

Men först sova.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj låter som du har din helg räddad ;-P

Kram!

2009-12-04 @ 22:17:10
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0