Jag älskar mitt liv!

Ibland känner man en sån tacksamhet över hur livet är. Tänkte passa på att rabbla upp lite saker, och sen när det kommer en dag man känner sig deppig, negativ eller gnäller över skitsaker så kan jag läsa detta och påminna mig själv om vilket fantastiskt liv jag har:

Jag har:

* 2 underbara och friska barn som jag älskar mest av allt i hela världen
* en högt älskad man som är min bästa vän och som får mig att skratta varje dag
* fantastiska och lättsamma vänner som jag kan prata med allt om
* haft en kärleksfull uppväxt med mina föräldrar och min bror
* min fysiska hälsa (den psykiska är jag inte helt hundra på ;-)
* ett eget hus med en stor tomt i ett toppenbra område
* ett fast jobb att gå tillbaka till efter mammaledigheten
* pengar att betala räkningar och mat med varje månad
* mig själv och oftast så trivs jag faktiskt ganska bra med den personen :-)


Fatta vad lyckligt lottad jag är!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0